Khamis, 19 November 2009

Alhamdulillah

Alhamdulillah. Aku mendapat keputusan 5A dalam UPSR. Mula-mula, aku ingat aku tak dapat 5A sebab aku tak pandai dalam pelajaran Bahasa Melayu, rupa-rupanya, aku dapat 5A. Hari ini adalah salah satu daripada hari-hari yang paling menggembirakan dalam hidup aku.

Dari kiri: Amin, Hamizan, Asri, Farhan, Abror Majdi, Aku, dan Fakruddin.

Bergambar bersama Cikgu Norsapina (Guru Bahasa Melayu).

Bergambar bersama Cikgu Khairiah (Guru Matematik).

Dari kiri: Abah, Fawwaz, Asri, Farhan, Hamizan, Sir Syamsul (Guru Bahasa Inggeris), dan aku.

Dari kiri: Cikgu Roseanita (Guru Sains), Cikgu Fazilah (Guru Bahasa Melayu yang mengajar aku ketika aku berumur 11 tahun), Fawwaz, dan aku.

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum

    Tahniah dari cikgu.. Kelas 6 saidina Abu Bakar yer? Cikgu pernah masuk ganti kelas tu dulu.

    Semoga berjaya hingga ke peringkat tertinggi pengajian.

    BalasPadam